Cap de Setmana Ibèric al jaciment de Rabassats el proper 5 d'octubre

20/09/2024

Cap de Setmana Ibèric al jaciment de Rabassats el proper 5 d'octubre

L’Ajuntament de Nulles participa a la 24a edició del Cap de Setmana Ibèric de La ruta dels Ibers on hi són presents els jaciments amb més de 100 activitats gratuïtes per a tots els públics.

Aquesta edició gira al voltant d’un dels temes que preocupa més en l’actualitat catalana: "PLOU! La gestió de l’aigua fa més de 2000" i convida a endinsar-nos en l’aprofitament d’aquest bé escàs en l’època Ibera.

L’Ajuntament de Nulles hi participa organitzant dues activitats per al dissabte 5 d’octubre al Jaciment de Rabassats, dins la Ruta dels Ibers. Realitzades per Camins km.0 són les següents:

10 h  Els Ibers i l’aigua Visita guiada al jaciment, on explicarem com hi vivien els ibers, com obtenien l’aigua i com l’utilitzaven. Adreçada al públic familiar.

11 h  Fem peces de teler i les decorem com els Ibers! Farem peces de teler (pesos i fusaioles) de fang i decorarem una bossa de cotó per portar la cantimplora amb motius Ibers. Adreçada al públic familiar.

Ambdues activitats són amb reserva prèvia a: Camins Km.0 per correu electrònic info@caminskm0.com o bé per telèfon al 621 265 905.